Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Il faut sauver le soldat Crouch !

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Invité
Guest




Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Il faut sauver le soldat Crouch !   Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 EmptySat 26 Nov 2005 - 14:36

le probleme c'est que maintenant c'est devenu une affaire d'état et que ca lui rajoute une pression supplémentaire, et on sait que certains joueurs ne supportent pas la pression, en clair qu'ils n'ont pas les épaules assez solide. Notre gentil Crouch n'a jamais été confronté a ce genre de "stress" et pour le moment, il s'en sort pas trop bien (0 buts toujours)
Back to top Go down
Invité
Guest




Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Il faut sauver le soldat Crouch !   Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 EmptySat 26 Nov 2005 - 14:41

Je suis d'accord avec toi, mais on est quand meme légitimement en droit de s'inquiéter quand un avant centre n'a toujours pas marqué début décembre ! Pourtant on peut pas dire qu'il ne dispose pas d'un temps de jeu assez conséquent! Maintenant, je suis d'accord avec toi sur un point, il faut arreter de lui parler de ça, ça ne ferait que le bloquer d'avantage!
Back to top Go down
Invité
Guest




Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Il faut sauver le soldat Crouch !   Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 EmptySat 26 Nov 2005 - 14:52

Kilkenny wrote:
Je suis d'accord avec toi, mais on est quand meme légitimement en droit de s'inquiéter quand un avant centre n'a toujours pas marqué début décembre ! Pourtant on peut pas dire qu'il ne dispose pas d'un temps de jeu assez conséquent! Maintenant, je suis d'accord avec toi sur un point, il faut arreter de lui parler de ça, ça ne ferait que le bloquer d'avantage!
rien a redire la dessus je suis totalement d'accord avec toi.
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Il faut sauver le soldat Crouch !   Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 EmptyMon 28 Nov 2005 - 14:28

I think Cisse and Morientes should count themselves lucky that Crouch hasn't scored because if he had all the attention would be focused on them and I wonder how well they would handle it?
Back to top Go down
Invité
Guest




Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Il faut sauver le soldat Crouch !   Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 EmptyMon 28 Nov 2005 - 15:05

Cherche pas shankly tu peux pas critiquer meme morientes tu peux pas le critiquer meme si je ne l'aime pas.
Mais Crouch apporte un petit truc a l'equipe mais trop de blabla autour de lui Benitez le fait jouer titulaire parce qu'il ne veut pas reconnaitre son erreur il attend qui marque mais il ne marqueras pas 30 buts.
Donc l'argent investit dans Cisse n'est pas une erreur mais Crouch et bien on se rassure comme on peu.
Esperons qu'il marqueras demain je lui souhaite.
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Il faut sauver le soldat Crouch !   Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 EmptyMon 28 Nov 2005 - 15:38

If the money invested in Cisse was an error or not Djib only time will tell. Ask yourself one question though, does he look like a 14 million pound player?

I think he will be sold in January.

For him to be sold though is conditional on someone wanting to buy him.

I don't see too many clubs expressing their interest? And do you honestly see another club giving us back what we paid for him? If we can not re-cover what we paid for him then I think his purchase will have to go down as another expensive Houillier error. I do not think he should be loaned out though. Either we cut our losses and have some money to re-invest or he stays. The problem is I don't think Raffa see's him in his future plans. this may not be what you want to hear Djib but I think it was is going to happen. The sad thing for Cisse is he was bought by another manager who saw his role as being entirely different from the one he is being asked to perform now.

The question then remains does Raffa change his entire team to accomodate one players style or does he ask one player to change his style to fit the team?
Back to top Go down
Sponsored content





Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Il faut sauver le soldat Crouch !   Il faut sauver le soldat Crouch ! - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Il faut sauver le soldat Crouch !
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» CROUCH:"il FAUT que je marque"
» BENITEZ EST IL EN TRAIN DE SAUVER SA TETE ?
» Il faut surtout pas le rater
» il nous faut cet attaquant

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: THE LATEST NEWS (IN ENGLISH) FROM LFC-
Jump to: