Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Possible prolongation de Peter Crouch

Go down 
AuthorMessage
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 0:22

PETER CROUCH is stalling over the offer of a new contract from Liverpool – with Manchester City monitoring developments.

Crouch, who is at present tied to the club until the end of next season, has been offered a new three-year deal by Rafael Benitez.

But the striker will wait until January before deciding whether to commit his long-term future.

Crouch, who will be available for England against Russia on Wednesday after missing Saturday’s win over Israel through suspension, has been frustrated at his lack of first-team opportunities at Anfield.

Although he started both legs of the Champions League third qualifying victory over Toulouse, the 26-year-old has played only seven minutes in the Premier League this season and been left out of the first-team squad in three of Liverpool’s four league matches.

With Fernando Torres, Andriy Voronin and Dirk Kuyt also competing for places in the Anfield attack, Crouch is concerned a lack of games will impact on his England prospects. Benitez has constantly stated he has no intention of selling Crouch, but Liverpool’s hand may be forced if the striker doesn’t sign up to a new deal with both Manchester City and Juventus alerted by the current impasse. Liverpool are hopeful Crouch will eventually sign up after agreeing lengthy contracts with Steven Gerrard, Jamie Carragher, Momo Sissoko, Xabi Alonso and Pepe Reina during the summer.

It emerged yesterday that Atletico Madrid are nevertheless keen on reuniting Reina with former Anfield team-mate Luis Garcia at the end of the present campaign, despite the goalkeeper committing himself to Liverpool until 2012.


http://www.liverpooldailypost.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2007/09/10/peter-crouch-bides-time-on-liverpool-deal-64375-19761538/
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 1:52

Rien n'est donc décidé pour l'instant, je pensais que la lecture de cet article me rassurerait, mais peut-être qu'il s'en ira... Je pense que Crouch aura son temps de jeu, la saison est longue, personne n'est à l'abri d'une blessure, on joue sur plusieurs tableaux...

Par contre, faudrait aussi que Rafa le fasse jouer lors des rencontres de la Prem à venir, qu'on [qu'il] ait une idée de son état de forme actuelle...
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 2:06

Riise aussi va demander une prolongation de contrat après ce break international.
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 2:35

peter il restera wink ,c'et mon avis et il apporte énormément au club. LFC scarf
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 12:26

billy wrote:
peter il restera wink ,c'et mon avis et il apporte énormément au club. LFC scarf

idem. c'est important qu'il reste pour la suite, malgré tout ce qu'on peut dire sur lui, il nous a sauvé la mise plus d'une fois et c'est grâce a lui qu'on a obtenu des victoires importante.

je le vois pas partir, honnêtement sa m'embêterai, et je pense que le club perdrai un attaquant plus qu'utile dans le système de jeu de rafa quand il s'agit de conservation de la balle et des déviations sur des long ballons en plus de ses qualités techniques.
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 12:37

c mieux qu'il prolonge c kler il a sa place dans cet equipe!!!!
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 12:55

C'est clair, on a tous envie qu'il reste. Maintenant, hormis contre Toulouse, il n'a quasiment pas joué cette saison. Il n'a joué que quelques minutes en championnat. C'est peu. Il y a l'Euro l'été prochain et Crouch veut y jouer avec l'Angleterre.

C'est toujours le débat entre le groupe de joueurs que composent l'équipe et les individualités qui composent ce groupe. Les joueurs veulent jouer, y compris Crouch. Acceptera-t-il de joueur quelques minutes par ci par là en championnat? N'oublions pas que Crouch est le 4ème dans l'ordre de sélection du duo d'attaque dans l'équipe.

Ceci dit, je veux qu'il prolonge chez nous, mais s'il venait à quitter le club pour aller jouer davantage dans un autre club, j'accepterai son choix.
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 14:16

Crouch a montré qu'il pouvait être très utile à l'équipe. Il présente une option tactique différente, et réussit dorénavant à marquer régulièrement. Donc je serais vraiment content qu'il reste, parce que on a besoin de quatre attaquants.
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 18:49

Il aura l'occasion de prolonger et donc de rester s'il accepte la concurence actuelle.
Après s'il veut plus de temps de jeu, pour le moment en tout cas, c'est pas chez nous qu'il pourra en avoir. Mais Rafa est intelligent et comme dis Aurel Crouch est une option tactique intéressante devant.
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 19:21

Candy wrote:
C'est clair, on a tous envie qu'il reste.

heu , non non, pas tous rire
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyTue 11 Sep 2007 - 23:23

Surtout qu'il est plus qu'un joueur de tête et de remise; son jeu au pied s'est étoffé et il a gagné en technique.
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyFri 28 Sep 2007 - 19:38

IL FAUT qu'il prolonge et QU'il joue!!!il est plus qu'utile,il a un trés bbon etat d'esprit,et fait toujours de son mieux,pour moi,et même si ça ne va pas faire l'unanimité, Crouch est l'un des joueurs essentiels de LFC
Back to top Go down
Invité
Guest




Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch EmptyFri 28 Sep 2007 - 21:58

c un joueur volontaire qui fait tout son possible pour l'equipe avec un bon etat esprit
j'espere qu'il reste à LFC scarf
Back to top Go down
Sponsored content





Possible prolongation de Peter Crouch Empty
PostSubject: Re: Possible prolongation de Peter Crouch   Possible prolongation de Peter Crouch Empty

Back to top Go down
 
Possible prolongation de Peter Crouch
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Prolongation pour Crouch??
» peter crouch
» peter crouch
» Liverpool : Crouch sur la sellette ?
» peter crouch

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: Transfers and Contracts-
Jump to: