Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Les stars de LFC de demain?

Go down 
AuthorMessage
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptyWed 8 Apr 2009 - 2:24

Nathan Eccleston a prolongé son contrat de 2 ans avec LFC; il a été formé à l'Academy et joue avec les reserves cette saison. Il fait partie des joueurs qui ont un espoir de briller en équipe première, le premier sans doute depuis Warnock.

Il y en a plusieurs autres qui intéressent Rafa en particulier le hongrois Nemeth et l'espagnol Pacheco, tous deux n'étant pas formés à l'Academy. Pour ceux qui sont encore à l'Academy et qui pourraient réussir à LFC il y a le milieu Scouser Adam Pepper qui a dernièrement marqué un but d'anthologie Alonso-esque (http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2217948/ un but dont Alonso serait lui même fier!) le buteur finlandais Dalla Valle et le milieu Thomas Ince, fils du célèbre Paul Ince.


Quote :
Liverpool's youth players show promise for the future


Liverpool have handed young striker Nathan Eccleston a new, two-year contract to stave off interest in one of Anfield's brightest prospects from a number of their Premier League rivals, with Blackburn and Everton thought to be among those tracking his progress.

The club's youth system has come under fire in recent weeks for not producing a single first-team player since Stephen Warnock, now at Blackburn, despite millions of pounds of investment.
Eccleston, an 18-year-old England youth international, though, is just one player whose promise suggests that might be about to change.


Krisztian Nemeth - Hungarian international striker likely to be the first of Rafa Benitez's imported youngsters to make the breakthrough at first-team level. Picked up from Liverpool's feeder club MTK, Nemeth is a ruthless finisher, although doubts remain over his lack of pace. A broken cheekbone on his debut put an end to a January loan spell at Blackpool, but that Benitez namechecked him as a reason for selling Robbie Keane two weeks later suggests his future his bright.

Dani Pacheco - Rafa Benitez plucked the Spanish prodigy from Barcelona two years ago and Liverpool's staff retain high hopes they may have unearthed a gem. His displays for the first team in pre-season hinted at what was to come, full of clever touches and excellent control, and the 18-year-old is expected to be promoted from reserve level next season.

Adam Pepper - A 17-year-old attacking midfielder in just his first year at Liverpool's Academy, Pepper is already regarded as the brightest prospect on Merseyside since Wayne Rooney. After a string of excellent performances for the under-18s, Pepper gave a glimpse of his potential when he scored from the half-way line against Blackburn last month. Xabi Alonso would be proud.

Lauri Dalla Valle - Another beneficiary of Benitez's global scouting network, Dalla Valle is a Finnish youth international boasting a clinical ruthlessness in front of goal. Hughie McAuley, the under-18s manager, regards him as a "real asset" while his countryman Sami Hyypia regards him as "one of the names for the future."

Thomas Ince - Despite his father, former Liverpool captain Paul Ince, making his name as a snarling midfield enforcer, the younger Ince is a quick, exciting left winger who has made a big impression in his first year at the club's Academy. Only 17, his physical presence has improved and, along with Pepper, he is seen as the home grown youngster most likely to make it to the first team in the coming years.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/liverpool/5114127/Liverpools-youth-players-show-promise-for-the-future.html
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptyWed 8 Apr 2009 - 2:41

Moi il y en a un qui m'impressionne, c'est Steve Irwin. Je metterai bien une petite piéce sur lui.
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptyWed 8 Apr 2009 - 3:03

C'est vrai qu'il n'y a ni les Darby, Spearing, Irwin tous les 3 Scousers et jouant avec les reserves, ni Kelly ou encore les Hammill (Scouser aussi^_^) et Anderson on a de quoi faire une belle équipe dans un futur proche ! LFC scarf LFC scarf LFC scarf
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptySat 11 Apr 2009 - 1:03

Spearing est un vrai dur, il se bat sur le terrain, il m'a impressioné ^^

LFC scarf
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptySat 11 Apr 2009 - 13:24

Le souci de maintenant c'est que Nemeth revient de blessures et doit encore retrouver son instint de buteur.. Je le vois bien dans l'équipe première de temps en temps l'année prochaine.

Dalla Valle est beaucoup plus jeune que les autres de réserve non? Pacheco aussi est plus jeune.

Sinon y en a d'autres mais leurs noms reviennent moins souvent
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptySat 11 Apr 2009 - 14:08

J'aime bien Spearing! Darby et Irwin je demande à voir!

Attention à Ince, il faut toujours se méfier des fils de footeux mais pourquoi pas!
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: nabil el zhar   Les stars de LFC de demain? EmptyMon 13 Apr 2009 - 1:24

hééé les amis ke penser vous de lenfant de mon pays NABIL EL ZHAR???
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptyMon 13 Apr 2009 - 18:15

varggoth wrote:
hééé les amis ke penser vous de lenfant de mon pays NABIL EL ZHAR???

il a deja 24 ans ce n'est plus un petit jeune

je pense que l'année prochaine sera sa derniere a liverpool, le temps qu'on le voye un peu plus sur le terrain pour inciter d'autre club qui le feront plus jouer.

Moi j'ai hate de voir pacheco.

Il est pas mexicain ??
y'en a qui disent qu'il est espagnol
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptyMon 13 Apr 2009 - 19:13

Quote :
il a deja 24 ans ce n'est plus un petit jeune

El Zhar à 22 ans =)
Benitez à l'air de compter sur lui, mais je ne sais pas si d'ici la fin de saison si il fera quelques apparitions, probablement
Back to top Go down
Invité
Guest




Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? EmptyMon 13 Apr 2009 - 21:18

Menedpool wrote:
Quote :
il a deja 24 ans ce n'est plus un petit jeune

El Zhar à 22 ans =)
Benitez à l'air de compter sur lui, mais je ne sais pas si d'ici la fin de saison si il fera quelques apparitions, probablement

mdr le commentateur c'est planté alors aprés la victoire contre blackburn il été en itw avec N'gog et il a dit 24 ans bientot ^^

toujours a la rue ces commentateurs happy happy
Back to top Go down
Sponsored content





Les stars de LFC de demain? Empty
PostSubject: Re: Les stars de LFC de demain?   Les stars de LFC de demain? Empty

Back to top Go down
 
Les stars de LFC de demain?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nos stars de la saison
» Et merde, demain le boulot!!!!
» sissoko ne jouera pas demain
» kuyt-bellamy en pointe demain?
» Simao fais ses adieu demain

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: THE LATEST NEWS (IN ENGLISH) FROM LFC-
Jump to: