Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 le tallec veut rentrer au pays.

Go down 
AuthorMessage
Invité
Guest




le tallec veut rentrer au pays. Empty
PostSubject: le tallec veut rentrer au pays.   le tallec veut rentrer au pays. EmptyFri 26 May 2006 - 21:56

source skysports
Liverpool forward Anthony Le Tallec admits he would like to return to France.

The Under-21 international was fancifully dubbed 'The new Michel Platini' when emerging as a promising talent at Le Havre and was snapped up by Anfield boss Gerard Houllier.

However, he has failed to win a place under Rafa Benitez and has spent this season on loan at Sunderland.

"I have no idea about my future yet," he told But. "I will see after the Under-21 European Championship.

"But I don't think I will stay at Liverpool.

"I will ask for a transfer because I still have three years remaining on my contract and I don't want to be loaned any more.

"I want stability.

"A comeback to France is obviously my priority. I have first contacts, as with Paris Saint Germain, but nothing has been settled so far.

"It is true Bordeaux are a good club - competitive and with a great environment.

"Moreover, there is the Champions League.

"My friends Rio Mavuba and Julien Faubert told me Ricardo is a great coach.

"I would really like to go there."

en gros il aimerait revenir bordeaux et paris lui plaise.en meme temps il jouera jamais avec ous je pense.et je prefere FSP
Back to top Go down
Invité
Guest




le tallec veut rentrer au pays. Empty
PostSubject: Re: le tallec veut rentrer au pays.   le tallec veut rentrer au pays. EmptyFri 26 May 2006 - 21:57

dommage. je l'aime tellement love
Back to top Go down
Invité
Guest




le tallec veut rentrer au pays. Empty
PostSubject: Re: le tallec veut rentrer au pays.   le tallec veut rentrer au pays. EmptyFri 26 May 2006 - 23:46

A son age il doit jouer régulièrement et ne pas être remplaçant 3 matchs sur 4.
Back to top Go down
Invité
Guest




le tallec veut rentrer au pays. Empty
PostSubject: Re: le tallec veut rentrer au pays.   le tallec veut rentrer au pays. EmptySat 27 May 2006 - 16:26

27/05/2006
Foot -Transferts : Le Tallec repense à la France

La France manquerait-elle à Anthony Le Tallec ? Toujours est-il que l'attaquant de Liverpool n'a pas caché son souhait d'être transféré et qu'un retour au pays ne serait pas pour lui déplaire.





«Cet Euro peut être une étape importante dans ma carrière parce que je désire être transféré. C'est difficile d'être prêté chaque année en sachant qu'il va falloir repartir à Liverpool à chaque fois», a-t-il indiqué à la veille du dernier match de poule de l'Euro espoirs contre la Serbie-Monténégro.

«Maintenant j'aimerais bien me poser, rester deux ou trois ans dans un club et un retour en France me tente. J'aimerais revenir en France dans un bon club, jouer de gros matches et montrer ce que je vaux réellement», a continué Le Tallec, qui n'est pas pu entrer en jeu, victime d'une blessure aux adducteurs.

Formé au Havre (L2), Le Tallec appartient à Liverpool où il a peu joué. Il a notamment été prêté à Saint-Etienne (L1) et il a évolué cette saison à Sunderland (relégué en D2 anglaise).
Back to top Go down
Fab
Guest




le tallec veut rentrer au pays. Empty
PostSubject: Re: le tallec veut rentrer au pays.   le tallec veut rentrer au pays. EmptySat 27 May 2006 - 16:46

Ca pourrait etre tres interessant de voir Le Tallec chez les Girondins. Surtout en cas de depart de Chamakh.
Back to top Go down
Sponsored content





le tallec veut rentrer au pays. Empty
PostSubject: Re: le tallec veut rentrer au pays.   le tallec veut rentrer au pays. Empty

Back to top Go down
 
le tallec veut rentrer au pays.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» loan tallec parle de rafa et veut partir
» La saison prochaine : regner sur le pays
» Le Tallec
» Le Tallec le retour??
» Le Tallec

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: Transfers and Contracts-
Jump to: