Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 les meilleurs away supporters?

Go down 
AuthorMessage
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyMon 22 May 2006 - 16:39

selon l'offal,les meilleurs supporters d'une equipe affrontée cette année sont publiés ici:
-----------------------
REVEALED: THE BEST OPPOSITION SUPPORTERS
Paul Rogers 22 May 2006

West Ham United's supporters have been voted the Best Opposition Fans by visitors to liverpoolfc.tv in the official Liverpool Football Club End of Season poll.
The Hammers were in great spirits during the FA Cup final in Cardiff and mixed brilliantly with Liverpool supporters all weekend in Wales. While West Ham walked away with 60% of the votes, Portsmouth and Real Betis both won respect from the Reds who voted.

2006 End o0f Season Poll: Best Opposition Supporters: Top 10

1. West Ham 60%
2. Portsmouth 8%
3. Real Betis 8%
4. Benfica 7%
5. Luton 4%
6. Newcastle 4%
7. Wigan 3%
8. Chelsea 2%
9. Everton 2%
10. Man United 2%
Back to top Go down
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyMon 22 May 2006 - 17:02

C'est vrai que lezs supporters de West Ham ont été impressionnants, je ne m'attandait pas a ça de la part d'une banlieue de Londres...quant a Portsmouth c'est bien connu^^
Back to top Go down
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyTue 23 May 2006 - 10:30

west ham ont de tres grand fans.
Back to top Go down
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyTue 23 May 2006 - 14:08

y a meme pas arsenal lol
Back to top Go down
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyTue 23 May 2006 - 15:23

TheredS wrote:
y a meme pas arsenal lol

il fallait pas le dire, ils avaient peut etre pas remarquer!! happy
Back to top Go down
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyTue 23 May 2006 - 16:05

Par contre je suis étonné de ne voir Newcastle que sixième!
Pour les avoir vu en déplacement au velodrome, je peux dire que leurs fans sont excellents!
Back to top Go down
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyTue 23 May 2006 - 17:27

Kilkenny wrote:
Par contre je suis étonné de ne voir Newcastle que sixième!
Pour les avoir vu en déplacement au velodrome, je peux dire que leurs fans sont excellents!
T'a donner la réponse... rire
Back to top Go down
Invité
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyTue 23 May 2006 - 17:34

DiToM wrote:
Kilkenny wrote:
Par contre je suis étonné de ne voir Newcastle que sixième!
Pour les avoir vu en déplacement au velodrome, je peux dire que leurs fans sont excellents!
T'a donner la réponse... rire

pas content pas content pas content
Back to top Go down
clivethe
Guest




les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? EmptyTue 23 May 2006 - 21:19

lol lol lol lol
Back to top Go down
Sponsored content





les meilleurs away supporters? Empty
PostSubject: Re: les meilleurs away supporters?   les meilleurs away supporters? Empty

Back to top Go down
 
les meilleurs away supporters?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Actim (meilleurs joueurs de PL) !
» Les 100 meilleurs joueurs du monde
» quizz : 31 meilleurs Reds buteurs en PL

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: THE LATEST NEWS (IN ENGLISH) FROM LFC-
Jump to: