Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 So long Stevie, We are Liverpool FC

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 15:09

Je pense que l'incident est clos. Il serait bon que nous reparlions de LFC et pas des uns et des autres.
Ce qui compte, c'est le Club, pas tel ou tel joueur ou tel ou tel fan.
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 15:45

personellement je vois pas ou il y a un probleme ??? on est sur un forum donc il se peut que quelque fois tous le monde n'ai pas la meme opinion c'est cela qui permet de debattre et qui fait vivre le forum, ou sinon ou serait l'interet de créer un forum? ou serait la vie dans ce forum si tous le monde étaient d'accord ? Néanmoins il faut rester dans les limites de la bienséance wink mais je pense que personnes ne les a dépassé, si?
et sache amadou que personne n'a remis les point sur les i a qui que se soit, j'ai juste dit ce que je pensai et je n'ai obligé personne a penser com moi. J'ai ma facon de penser icianfield a la sienne jlb21 a la sienne et je pense que aucune parole ne pourra les changers surtout quand on parle de LFC donc voila
bisou wink
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 15:54

Non, effectivement, il est normal et même bienvenu que des avis différents s'échangent, sinon le forum, comme l'a souligné Shanks, en souffrirait et perdrait en qualité.
Mais il est important que l'on reste dans certaines limites, nous sommes bien d'accord.
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 16:03

Owen many thanks for your comments, the point I made is exactly that. we are all entitled to our opinion. If you prefer that people do not disagree with your opinion perhaps it would be wiser not to display it in a public discussion forum. Alternatively should you wish to display it be prepared for it to be criticised. I for one much prefer an active and uncensored forum where issues are discussed, opinions are not only discussed but challenged as this leads to a far more interesting debate.

I think the proof of that can be seen here by the number of contributors and followers of this thread.

I also stand by my opinions and do not try to make some weak excuse that I am someway being victimised because my opionion has been disagreed with and criticised.

I do not expect people to agree with what I am saying I expect what I am saying hopefully to engender a reaction, and I do not mean that I am vain enough to need other people telling me that they agree with what I am saying.

Long live free speech and IMO what we need on this forum is a little more disagreement and opposing views in the hope of motivating a little passion. Football is a passionate subject and if you don't feel the passion there is something very important missing.

Any alternative views would be welcome.

YNWA
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 16:22

Ok , maintenant on peut en revenir au club ?
Back to top Go down
Barmby
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 16:34

Shanklygates,please,let everyone have his own opinion ....

I'm 100% agree with you concerning Stevie G.He's a great man,and deserves all respect,from you,from me and everyone.And every Liverpool player deserves the same considerations,not only because it' a Liverpool tradition (as you explained),but also because Liverpool are just one.

And like you,I don't like listening to critismes on any Liverpool player,even the "worst" player.

But I think that the object of a forum is to allow everybody to present his opinion about any subject,and to discuss it with the other forumers .

Now,I propose to everybody to end that polemic,to shake the hands and to focus back on the team Liverpool FC....
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 16:41

Sorry Barmby but I would have to disagree with you. You contradict yourself.
I agree that everyone should have their opinion. I do not agree that anyone else on this forum should have the right to tell any other person that they want a thread to end. if you are tired of reading this thread the solution is fairly obvious, do not read it any more.

But please do not tell me when I or any other forumite should stop expressing their opinion. [/quote]
Back to top Go down
Barmby
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyFri 22 Jul 2005 - 19:03

OK,you're right.... bisou
Back to top Go down
clivethe
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptySat 23 Jul 2005 - 0:43

bon sans deconner georges et arnaud vous pouvez pas fumer le calumet de la paix nrv ou boire un coup ensemble bordel d'un japonais se faisant une thailandaise nrv

on repart sur de bonnes bases que gerrard soit reste m'a ravi of course et fin de polemiques merci les jeunes cheers
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptySat 23 Jul 2005 - 0:51

clivethered! wrote:
bon sans deconner georges et arnaud vous pouvez pas fumer le calumet de la paix nrv ou boire un coup ensemble bordel d'un japonais se faisant une thailandaise nrv

on repart sur de bonnes bases que gerrard soit reste m'a ravi of course et fin de polemiques merci les jeunes cheers

lol trop marant : bordel d'un japonais se faisant une thailandaise ca me fait penser a des gens que je conais lol lol lol lol
Back to top Go down
clivethe
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptySat 23 Jul 2005 - 1:22

a bon lol

ba si tu veux on peut y aller pour la nuit la!!bordel d'un suedois etant au danemark en compagnie d'une finlandaise qui pomperait un pote norvegien
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptySat 23 Jul 2005 - 1:37

clivethered! wrote:
a bon lol

ba si tu veux on peut y aller pour la nuit la!!bordel d'un suedois etant au danemark en compagnie d'une finlandaise qui pomperait un pote norvegien

lol

je vais essayer : bordel d'un américain en compagnie d'un deuxiéme américain qui ferait les fesses a un troisiéme américain qui pendant ce temps pomperait un quatriéme américain !!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyMon 25 Jul 2005 - 22:58

clivethered! wrote:
a bon lol

ba si tu veux on peut y aller pour la nuit la!!bordel d'un suedois etant au danemark en compagnie d'une finlandaise qui pomperait un pote norvegien

laugh laugh laugh
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyMon 25 Jul 2005 - 22:59

amadou wrote:

lol

je vais essayer : bordel d'un américain en compagnie d'un deuxiéme américain qui ferait les fesses a un troisiéme américain qui pendant ce temps pomperait un quatriéme américain !!!!!!!!!!!!
laugh laugh laugh laugh
arrête!!!! laugh laugh laugh je t'en supplie!!!
Back to top Go down
clivethe
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 0:25

j'ai envie d'etre original mais je ne sais pas qui imiter lol
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 13:25

You could always try to have the last word
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 14:00

Houlà, y'a un vent de révolte ou quoi ?
ça fait quelque temps que j'ai plus posté (pour cause de déménagement principalement) et qu'est ce que je retrouve ???
Des supporters de Liverpool qui s'engueulent qui en anglais, qui en français!! blink

Cool les mecs, on a une passion commune qui est plus forte que toutes nos petites différences !! LIVERPOOL FC

Ce sont les différences qui enrichissent la vie, moi même je supporte une équipe écossaise qui ne semble pas vraiment faire l'unanimité sur ce forum !
Suis-je nul pour autant (qui à dit oui hum ) ?

Je le répète: Peace & Love & LFC !! bisou LFC scarf
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 14:04

"Much ado about nothing" William Shakespeare
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 14:11

LFC scarf
Toute cette passion !!! cela prouve une chose: c'est que nous nous sentons tous très impliqués dans la vie de ce club ! bravo et que rien de ce qui s'y déroule ne nous laisse indifférent ...
Come on LFC, you'll never walk alone !
Les joueurs passent, le club reste ! youpi
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 14:44

Superbe conclusion mon cher bravo !!
Back to top Go down
Invité
Guest




So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 17:31

autumn319 wrote:
amadou wrote:

lol

je vais essayer : bordel d'un américain en compagnie d'un deuxiéme américain qui ferait les fesses a un troisiéme américain qui pendant ce temps pomperait un quatriéme américain !!!!!!!!!!!!
laugh laugh laugh laugh
arrête!!!! laugh laugh laugh je t'en supplie!!!

t'a de la chance, pour l'instant j'ai plus d'inspiration mais ca reviendra lol
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 EmptyTue 26 Jul 2005 - 20:09

As I have often said it if you don't feel passionate about it , you don't feel it. pas content pleure youpi bravo rouge diable gloirea
Back to top Go down
Sponsored content





So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty
PostSubject: Re: So long Stevie, We are Liverpool FC   So long Stevie, We are Liverpool FC - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
So long Stevie, We are Liverpool FC
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» long article on benitez
» "passing rhythm" de kathy long
» MOTM [ MU- LFC ]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: THE LATEST NEWS (IN ENGLISH) FROM LFC-
Jump to: