Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Liverpool FC History in ESPN Classic

Go down 
AuthorMessage
Invité
Guest




Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic EmptySat 10 Mar 2007 - 0:17

L'histoire de Liverpool FC sur ESPN Classic :

http://www.megaupload.com/fr/?d=Z2J9TAVY
Back to top Go down
Invité
Guest




Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Re: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic EmptySat 10 Mar 2007 - 0:29

Patrik Berger wrote:
L'histoire de Liverpool FC sur ESPN Classic :

http://www.megaupload.com/fr/?d=Z2J9TAVY
encore un truc tv
si je te DIT 1906 SENT PASSER PAR LA TV ca te diT quoi???
ta 30 seconde pour répondre (sans passer par les cites bien evidemment)
Back to top Go down
Invité
Guest




Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Re: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic EmptySat 10 Mar 2007 - 0:38

LES 30 SECONDES sont dépassé
1906 tu apprendra sur toute ta vie ce que veut dire ces 4 lettres de
noblesses
LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf :fan
excuse moi pour l'expression lettre
moi pas éte dans la plus grande fabrique d'abruti lol lol lol


Last edited by on Sat 10 Mar 2007 - 0:44; edited 1 time in total
Back to top Go down
Invité
Guest




Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Re: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic EmptySat 10 Mar 2007 - 0:42

greg wrote:
LES 30 SECONDES sont dépassé
1906 tu apprendra sur toute ta vie ce que veut dire ces 4 lettres de
noblesses
LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf :fan

lol je faisais autre chose greg j'etais pas sur le site ! quel quizz rapide et sans moi rire lol bisou

sinon c'est quoi 1906 c'est une date ? de quoi? jai toujours pas capté excuse moi...jsui un peu moins fan que toi de LFC saint rire (j'insiste sur le un peu moins lol )

LFC scarf
Back to top Go down
Invité
Guest




Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Re: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic EmptySat 10 Mar 2007 - 0:56

Patrik Berger wrote:
greg wrote:
LES 30 SECONDES sont dépassé
1906 tu apprendra sur toute ta vie ce que veut dire ces 4 lettres de
noblesses
LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf :fan

lol je faisais autre chose greg j'etais pas sur le site ! quel quizz rapide et sans moi rire lol bisou

sinon c'est quoi 1906 c'est une date ? de quoi? jai toujours pas capté excuse moi...jsui un peu moins fan que toi de LFC saint rire (j'insiste sur le un peu moins lol )

LFC scarf
te fait pas de soucit je ne suit pas le meilleur du monde et des environs loin de la cheers LFC scarf Guinness
1906 naissance du spion kop a anfield en l'honneur des scousers pour la plupart qui
sont tombe sur cette fameuse colline en 'afrique du sud
pour moi si tu veut ca c'est .....................
tu voit le prochain mondial a lieu la bas
la premiere chose que je vait faire avant d'aller me noyer la tronche avec
la england c'est d'aller sur ce site en respect
gloirea gloirea gloirea gloirea gloirea gloirea SCOUSERS
Back to top Go down
Invité
Guest




Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Re: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic EmptySat 10 Mar 2007 - 0:58

on sera 2 LFC scarf
Back to top Go down
Invité
Guest




Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Re: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic EmptySat 10 Mar 2007 - 1:06

BENOIT wrote:
on sera 2 LFC scarf
LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf LFC scarf
pas la peine dans dire plus cheers LFC scarf
Back to top Go down
Sponsored content





Liverpool FC History in ESPN Classic Empty
PostSubject: Re: Liverpool FC History in ESPN Classic   Liverpool FC History in ESPN Classic Empty

Back to top Go down
 
Liverpool FC History in ESPN Classic
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» liverpool story(espn classic)
» liverpool 78 sur espn
» liverpool roma 84 sur espn
» Watford v Liverpool 1986, ESPN now
» DVD:history of LFC

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: History of LFC :: SECTION VIDEO-
Jump to: