Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
clivethe
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:29

ouais mais ce but encaissé est casse bombons quand meme!!

puree depuis 96!!10 ans plus tard ca serait une victoire enfinnnnnnn allez les garssss

ps:naturellement je suis aussi grave que toi le Chaman!! lol
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:31

je n'ai vu que la 2ème mitemps.
On a eu un gros passage à vide au moment du but de southampton.
Difficile pour moi de juger le match car l'écran est tout petit, mais une fois de plus Anderson m'a donné l'impression d'être un joueur extrêmement complet: rapide (trés trés), excellente technique des deux pieds et surtout parfaite vision du jeu.
Hammill un peu en dessous du quart ou il avait été fabuleux, mais quand même une vitesse et une technique au dessus de la moyenne.
J'ai bien aimé aussi charly Barnett et le capitaine dont je ne me souviens pas du nom.
On a les moyens de passer car on marquera à Southampton, mais c'est une équipe solide et qu'il faudra les bouger au retour. Méfiance donc.
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:34

clivethered! wrote:

ps:naturellement je suis aussi grave que toi le Chaman!! lol

Moi aussi c'est naturel, aucune substance illicite Guinness
Back to top Go down
clivethe
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:36

merci Yves pour ces precisions!!

je trouve qu'avec Hamill et Anderson on a 2 futurs tres bons joueurs.....ce que j'ai vu d'eux les autres fois c'etait superbe love
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:36

Merci pour les commentaires. Il y a quelques bons éléments dans cette équipe, je penses que l'on verra Anderson en équipe première cette saison.
Back to top Go down
clivethe
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:37

a.....moi qui te voyait en Chaman d'origine indienne avec un :ragga

autant pour moi!! cheers
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:38

clivethered! wrote:
lol lol a les profs!!et voila ce que ca donne des jeunes qui fument et boivent allalaa

sacré chaman!!

JLB sais tu si les buts a l'exterieur comptent doublent dans la fa youth cup??

2a1 c bien mais leger putain j'espere que ca va aller au retour!! LFC scarf

Ben j'ai un doute. Moi, il me semble qu'ils ne comptent pas mais Steve Hunter (le gars qui commente pour le site officiel) a dit plusieurs fois que Soton devait être content de ce but à l'extérieur (ce qui laisse supposer que ça compte). Alors...
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:38

clivethered! wrote:
a.....moi qui te voyait en Chaman d'origine indienne avec un :ragga

autant pour moi!! cheers

Les chamans ne fument pas Clive... cheers
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:41

clivethered! wrote:
a.....moi qui te voyait en Chaman d'origine indienne avec un :ragga

autant pour moi!! cheers
Je suis plus Guinness biere et berk
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:42

Pour ANDERSON je n'insiste pas trop car je n'ai vu qu'un demi match, et que j'ai parié il y a quelques semaines qu'on le verrait en première avant la fin de saison, mais si vous insistez, je l'ai trouvé fantastique. Non pas qu'il ait crevé l'écran, mais comme c'est un des rares que je reconnais je l'ai suivi sans doute davantage que d'autres joueurs. Il est impressionnant de maturité et de précision. Chaque ballon est bonnifié. Il accélère la balle et fait la passe au bon moment et au bon endroit. Je suis absolument fan !
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:45

C'est sûr qu'il a les qualités pour être un très très bon. Il a d'ailleurs été meilleur en 2ème mi-temps où il a regagné son aile.
En plus, avec un coach comme Heighway pour le conseiller...
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:46

Il a l'air vraiment excellent ce joueur..
J'espere vraiment pouvoir le voir jouer bientot, j'ai l'impression qu'on detient une perle !
Quelle poste deja? Ailier droit ou gauche?
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:48

cheerman wrote:
clivethered! wrote:
a.....moi qui te voyait en Chaman d'origine indienne avec un :ragga

autant pour moi!! cheers
Je suis plus Guinness biere et berk

Très classe, ca donne envie happy
wink
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 0:48

cheerman wrote:
Il a l'air vraiment excellent ce joueur..
J'espere vraiment pouvoir le voir jouer bientot, j'ai l'impression qu'on detient une perle !
Quelle poste deja? Ailier droit ou gauche?

L'avantage, c'est que le garçon peut jouer des 2 côtés !
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 1:07

laurence wrote:
cheerman wrote:
clivethered! wrote:
a.....moi qui te voyait en Chaman d'origine indienne avec un :ragga

autant pour moi!! cheers
Je suis plus Guinness biere et berk

Très classe, ca donne envie happy
wink

Decidemment, ac tout ce que tu lit sur moi ici( avec deja le sujet sur l'avortement) tu dois avoir une bien piètre opinion de moi pfff
Back to top Go down
clivethe
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 1:11

a chaman ca va aller t'as quel age deza??

happy

pour en revenir au match j'espere que les buts a l'exterieur comptent pas double sinon ca va etre dur au retour faudra pas en prendre ou en marquer arg!!

l'equipe des saints a eté battu en finale l'an dernier et le coach John Owens a dit que c'etait une equipe redoutable,il a raison le coach des jeunes!!

Yves fan d'Anderson.....tu nous fais du detournement de mineur la lol smile
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 1:16

Non Clive, je ne crois pas que les buts à l'extérieur soient pris en compte.
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 1:19

clivethered! wrote:
a chaman ca va aller t'as quel age deza??

happy

pour en revenir au match j'espere que les buts a l'exterieur comptent pas double sinon ca va etre dur au retour faudra pas en prendre ou en marquer arg!!

l'equipe des saints a eté battu en finale l'an dernier et le coach John Owens a dit que c'etait une equipe redoutable,il a raison le coach des jeunes!!

Yves fan d'Anderson.....tu nous fais du detournement de mineur la lol smile
Moi, j'ai 20 ans wink

SInon , faut pas s'inquieter, on a deja gagne a domicile c'est l'essentiel, a ce niveau je pense que les equipes se valent, faudra aller la bas et essayer de marquer un but, si on le met en 1er on a de grandes chances de se qualifier
Back to top Go down
clivethe
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 1:19

a cheers

ben esperons que ca nous soit benefique!!

bientot la demi finale de la cup des filles!! love

si elles vont en finale j'y vais voir Jade Thomas et les autres beautés brandir la cup champ
Back to top Go down
clivethe
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 1:22

ok t'es encore jeune mais je pense que tu es un adepte du preservatif!! lol

sans dec j'imagine un truc la:les filles gagnent la cup,les jeunes la fa youth cup,les gars la cup,et en plus on a deza gagné la super coupe d'europe!!

si tout ca arrive je m'engage a.......a pousser la chansonette au rush bar lol

joy division echo and the bunnymen et Beatles au programme entre autres!!

et pas de "nannnnnnnnn" sinon je rajoute du elmer food beat et les sex pistols!!
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 1:32

cheerman wrote:
laurence wrote:
cheerman wrote:
clivethered! wrote:
a.....moi qui te voyait en Chaman d'origine indienne avec un :ragga

autant pour moi!! cheers
Je suis plus Guinness biere et berk

Très classe, ca donne envie happy
wink

Decidemment, ac tout ce que tu lit sur moi ici( avec deja le sujet sur l'avortement) tu dois avoir une bien piètre opinion de moi pfff

Ah oui c'est vrai, c'est toi, j'avais pas fait le rapprochement,
je me concentrais sur ce qu'on disait d'Anderson,
je le tiens a l'oeil et comme j'ai pas pu voir le match...
T'inquietes je mets ça sur le compte de ton jeune age.
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 11:42

nos jeunes ont gagné 2-1 hier au match aller. des buts signés Jack Hobbs et Craig Lindfield


voilà nos futurs stars

David Roberts

Position: Goalkeeper
Date of birth: 10/12/88

A strong willed keeper from the Wirral who was part of last season's under-16 squad. Dave is a highly promising custodian and one of the lynchpins of his age group. His form this season has been impressive, especially in the Youth Cup.

Josh Mimms

Position: Goalkeeper
Date of birth: 5/8/89

Son of former Everton and Tottenham keeper Bobby, like his dad Josh is a goalkeeper and hails from Rotherham. He joined the club during the summer of 2005 and is the youngest full-time scholar at the Academy.

Stephen Darby

Position: Right-back and captain
Date of birth: 6/10/88

Maghull-born Stephen is of slight build but can more than hold his own when up against big strong opposition players. Boasting a good positional sense, he reads the game well and is very clever with his distribution of the ball. Stephen can also play at left back.

Jordan Holmes

Position: Right-back
Date of birth: 12/1/88

A right-back who can also play at centre-half, Jordan joined the Academy aged 14. He likes to attack, can cross a ball well and boasts pace among is many other attributes.

Godwin Antwi

Position: Centre-back
Date of birth: 7/6/88

Ghanaian defender who joined the Reds from Real Zaragoza in the summer of 2005. Tough and uncompromising, he's a regular in the reserve side and has also operated as an emergency centre-forward at times this season.

Jack Hobbs

Position: Centre-back
Date of birth: 18/8/88

Highly-rated defender who joined the Reds last summer from Lincoln City following a successful trial spell at Melwood. Another reserve team regular, he can also play in the centre of midfield. Regarded as a hot prospect.

Robbie Threlfall

Position: Centre-back
Date of birth: 25/11/88

Operates on the left side of the central defensive partnership, Robbie is an intelligent footballer who hails from the Woolton area of Liverpool. An excellent passer of the ball, he reads the game well and would much prefer to find a team-mate than lump a long ball out of defence.

Miki Roque

Position: Centre-back
Date of birth: 8/7/88

Spanish youngster recruited from Lleida before the start of the current campaign. Highly-regarded as a bright prospect, he can also operate in midfield but is only just returning from a hamstring injury sustained in recent reserve win over Everton.

Ben Parsonage

Position: Winger

The only schoolboy member of the current Youth team squad, Ben is a right-sided player who has been in good form for the under-16s this season. Made his debut at this level in the previous round against Carlisle and showed enough to suggest he has a bright future ahead of him.

Ryan Flynn

Position: Centre-midfield
Date of birth: 4/9/88

A central midfield player who can also play out wide, Ryan is from Falkirk and joined the Reds during the summer of 2005. He has a great attitude and is a real hard worker with a good touch.

Charlie Barnett

Position: Right-midfield
Date of birth: 19/9/88

Hailing from the Everton area of the city, Charlie may be a boyhood Blue but his commitment to the Reds has never been in doubt. A right-sided midfielder he is excellent on the ball, fast and a good dribbler.

Jimmy Ryan

Position: Centre-midfield
Date of birth: 6/9/88

Maghull-born Jimmy can boast a good work-rate and strong shot among his many attributes. A never-say-die competitor, he has come through from last season's under-16s side and is a quality player.

Paul Barrett

Position: Left-midfield
Date of birth: 15/9/87

Joined the Reds Academy after being released by Manchester City in September 2004. Quickly established himself as a regular in the under-18 side and was soon turning out for the reserves. An exciting and creative player, he's equally adept at beating defenders or executing a killer pass.

Adam Hammill

Position: Winger
Date of birth: 25/1/88

A left-winger from Seaforth with great potential, Adam has just started training on a full-time basis at Melwood. Loves to take on defenders and is also a good crosser of the ball. A regular member of the reserve team squad and a very good prospect.

Paul Anderson

Position: Winger
Date of birth: 23/7/88

Talented winger who signed for Liverpool before Christmas from Hull City in a swap deal that saw John Welsh move in the opposite direction. Fast, strong and skilful, he's made impressive progress since and was named among the substitutes for the first team's recent Champions League tie at home to Benfica.

Michael Burns

Position: Left-midfield
Date of birth: 4/10/88

A left sided midfielder from Widnes, Michael possesses a really good touch, is capable of whipping in dangerous crosses and can pass the ball well. Has come through from last season's under-16 squad and is pushing hard for a place in the England set-up.

Ryan Wignall

Position: Centre-midfield/striker
Date of birth: 12/3/89

A small central midfielder who can also be used in attack if required, Ryan is from Toxteth and is one of the youngest members of the 2005/06 under-18 squad

Michael Nardiello

Position: Striker
Date of birth: 9/5/89

A big, strong, powerful centre forward who can put himself about, Michael is from Torquay and was formerly with Manchester United. An England youth international he signed for Liverpool during the summer of 2005 and is another Academy player to appear for the reserves this season.

Jonathon Pringle

Position: Striker
Date of birth: 21/6/89

Strong and stocky, Jonathan is a striker from the Wirral who can also play in the centre of midfield. A member of last season's under-16s team, he is a talented player who can make things happen.

James Frayne (franye lol )

Position: Striker
Date of birth: 27/9/87

The nephew of former Liverpool goalkeeper David James is a pacy striker who has also appeared at reserve level. He has a fiery temperment on the field and a good will to win attitude.

Craig Lindfield

Position: Striker
Date of birth: 7/9/88

A tall, slim striker from the Wirral, Craig possesses fine aerial ability and has come through the ranks at the Academy. He can lead the line well and has so far netted five times during this season's Youth Cup campaign, including a hat-trick against Carlisle in the previous round.


les gars qqn sait où est passé notre prometteur richie partridge, je sais qu'il n'est plus très jeune mais je ne me rappelle l'avoir vu integrer l'équipe A.
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 11:49

Lindfield, ça fera sans doute plaisir à quelques uns: il ressemble beaucoup à ... Crouch nananere
Back to top Go down
Invité
Guest




FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 EmptySat 11 Mar 2006 - 13:15

Très bon Hobbs , surtout Anderson toujours bon dans ses passes et à de très bon reflexes !
Back to top Go down
Sponsored content





FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty
PostSubject: Re: FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir   FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
FA Youth Cup : les jeunes Reds jouent en 1/2 ce soir
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» FA Youth Cup : Victoire des jeunes Reds contre Burnley
» les reserve jouent ce soir
» Encore la FA Youth Cup pour les reds?
» des jeunes reds se mettent en valeur

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: THE LATEST NEWS (IN ENGLISH) FROM LFC-
Jump to: