Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 L'éloge de Carra envers Stevie

Go down 

Partagez-vous l'avis de Carragher ?
Oui, tout à fait
L'éloge de Carra envers Stevie Vote_lcap68%L'éloge de Carra envers Stevie Vote_rcap
 68% [ 17 ]
Non, il délire
L'éloge de Carra envers Stevie Vote_lcap0%L'éloge de Carra envers Stevie Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Il exagère un petit peu quand même
L'éloge de Carra envers Stevie Vote_lcap32%L'éloge de Carra envers Stevie Vote_rcap
 32% [ 8 ]
Total Votes : 25
 

AuthorMessage
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 1:15

je ne sais pas de quand date cette déclaration de jamie carragher, en tous les cas je viens juste de la lire sur le site de skysports qui a tirer le profil de notre capitaine dans sa rubrique conscarée au Mondial.
Donc voilà ce qu'a dit Carra: "Pour moi Stevie est le meilleur joueur au monde, je ne l'échangerais pour rien au monde, même pas Ronaldinho" love
Stevie doit certainement se sentir flatté.

L'éloge de Carra envers Stevie 1814

Steven Gerrard will be hoping his busy season lasts almost exactly a year, which would see England playing in the World Cup final.

The Liverpool captain kicked off the season on July 13 in 2005 as The Reds had to qualify early in the UEFA Champions League in a bid to retain their trophy won so gloriously in Instanbul in May.

"As far as I'm concerned, Steven Gerrard is the best player in the world today. I wouldn't swap him for anyone, even Ronaldinho."
Jamie Carragher


Should England make it all the way to the World Cup final on July 9 it would mean almost a full 12-month season for the driving midfield man, but he would be more than happy to end this season on the same glorious note as the last.

Undoubtedly the highlight of Gerrard's career to date was that remarkable comeback on May 25, 2005, when Rafa Benitez's side came back from the dead to rescue a 3-0 half time deficit against the mighty Milan to claim a fifth European Cup on penalties.

Almost unbelievably though, Gerrard was again on the verge of joining Chelsea in the summer, just as he had in the summer of 2004. It seemed as though his future had been sealed after winning the Champions League, but a delay in signing a new deal made him question his Anfield future.

It all ended happily for Reds fans though, and he maintained his position as the heartbeat of a Liverpool side continuing to improve under Benitez.

Despite his continuing brilliance for his club, England, by his own admission, has not yet seen the best of Gerrard.

A problem has been that he has often been deployed on the problem left side of England's midfield, although Sven Goran Eriksson seems to be settling on pairing of Gerrard and Frank Lampard in the centre.

Gerrard, who will turn 26 just before the finals, is as good as they come when on song, with his marauding runs from midfield a trademark of his all-action style, although the touch and technique of the player is also right out of the top draw.

A fierce shot and sweeping cross-field passing ability are other parts of his armoury, and if he can reach the top of his game in Germany England would have a great chance of going all the way.

It will be Gerrard's first World Cup after missing out in 2002 through injury, while Euro 2004 was his first real involvement in a major tournament after making just one substitute appearance for Kevin Keegan in Euro 2000.

Gerrard made his England debut against Ukraine just before Euro 2000, and his first goal for his country came in their never-to-be-forgotten 5-1 victory over old rivals Germany in a World Cup qualifier in Munich.

Gerrard was something of a talisman early in his England career, as his country were unbeaten in his first 21 matches in a Three Lions shirt.

After being made captain of Liverpool by Gerrard Houllier in 2003, Gerrard also grabbed the skipper's armband for England in a friendly in Sweden in March 2004.

Now a living legend in Liverpool, the only chink in Gerrard's armour has been an occasional sending off, with his soft dismissal in the latest Merseyside derby worrying some, although it might just be the small reminder he needed to keep his head.

Should he manage to be able to hit top gear in Germany after such a long season, he is capable of changing any game and frighten any defence he comes up against.

If England do manage to go all the way, it would cap an amazing 12-months for the Liverpool academy graduate, who was voted as the PFA Player of the Year by his fellow professionals in April.

Steven Gerrard
Name Steven Gerrard
DOB 30 May 1980
Birth Place Whiston
Club Liverpool
Position Midfielder
Height 6 1


L'éloge de Carra envers Stevie WcSSLogo
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 1:32

Non non, Ronnie est meilleur, mais c'est un veritable phenomene !!
Je pense qu'il fait partie des 5 meilleurs joueurs du monde, mais c'est pas le meilleur pour moi
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 9:50

Ils n'ont pas le même jeu, c'est incomprarable

Gerrard, c'est un lion, toujours donner le meilleur de soi, que ce soit offensivement, que défensivement

Ronnie est un vrai virtuose, et offensivement très très fort, mais il ne sait pas défendre
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 9:54

Ils sont totalement incomparable
Mais il est vrai qui fait partie des meilleurs joueurs du monde.
Ronaldinho est quand même un phénomène, c'est le meilleur.
Ronaldinho à la place de Gerrard à Liverpool, pas d'accord, avec Gerrard là tout à fait d'accord.
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 10:40

ca fait plaisir de lire ca des le matin!!!
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 14:11

pas le meme registre, donc moi je met oui, si on échangait stevie et ronnie, qui est le meilleur au monde, le meilleur que j'ai jamais vu d'ailleur, le barca serait quand meme moins embetté que nous je vais pas vou sfaire un dessin des deux roles des joueurs, mais comme dit gagaphonics stevie et ronnie oui y'a pa de probléme Smile
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 14:33

J'ai mis oui car c un excellent joueur (tout le monde connait je pense mon avis sur stevieg). rougi

je dirais ex-equo entre ronnie et stevieg.
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 14:49

bah oui. même si Ronnie est certainement plus talentueux, le role de Stevie dans l'équipe est primordial, au-dela des perf sur le terrain. Donc oui, même si aucun joueur n'est irremplaçable.
Back to top Go down
silverda
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 16:35

un gros oui

stevi fait tout , il a la hargne ... il monte , déscend et je suis sur que si il veut , il nous fait la roue en mm temps
Back to top Go down
silverda
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 16:35

dsl


Last edited by on Tue 25 Apr 2006 - 16:53; edited 1 time in total
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 16:41

Moi j'ai mis que Carra a raison, je trouve que Stevie apporte beaucoup plus a Liverpool (defensivement, offensivement et dans les vestiaires) que Ronaldinho a Bracelone
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyTue 25 Apr 2006 - 18:55

^^^
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyWed 26 Apr 2006 - 15:01

Steven est incontestablement un joueur exceptionnel mais sa discrétion lui vaut le dédain du milieu footballistique qui le nomme rarement comme l'un des tous meilleurs. His blood is red, his heart is red, his breath is red....that's the reason he plays for liverpool, come on steven....thanks to you our passion is definitively red!!
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyWed 26 Apr 2006 - 15:16

Pareil je ne l'echangerai pas contre ronnie!!!
Back to top Go down
Invité
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyWed 26 Apr 2006 - 16:00

Ronnie et une danseuse tandis que Stevie G est un guerrier scouser...
Comme disent nos amis anglais:"I wouldn't swap him for all the tea in china"
Back to top Go down
Fab
Guest




L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie EmptyWed 26 Apr 2006 - 16:02

Carragold wrote:
Ronnie et une danseuse tandis que Stevie G est un guerrier scouser...
Comme disent nos amis anglais:"I wouldn't swap him for all the tea in china"

Ronaldo de ManU est une danseuse oui, pas Ronnie.
Back to top Go down
Sponsored content





L'éloge de Carra envers Stevie Empty
PostSubject: Re: L'éloge de Carra envers Stevie   L'éloge de Carra envers Stevie Empty

Back to top Go down
 
L'éloge de Carra envers Stevie
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jerzy, Sami, Carra et Stevie postulants pour les prix UEFA
» Carragher envisage de prendre sa retraite internationale
» Carra captain tonight

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: THE LATEST NEWS (IN ENGLISH) FROM LFC-
Jump to: