Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Club members fees

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyTue 2 Aug 2005 - 22:26

pas de possibilité de payé online depuis le site?
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyTue 2 Aug 2005 - 22:26

Dr Schrödinger wrote:
pas de possibilité de payé online depuis le site?

Non, désolé...
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyTue 2 Aug 2005 - 22:44

désolé pour moi, je dois patienter mon pére étant parti au sénégal ma mére a quelques problémes financiers mais j'enverai le chéque c'est sur et certain, sauf que je sais pas quand rougi
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyTue 2 Aug 2005 - 23:09

Dr Schrödinger wrote:
pas de possibilité de payé online depuis le site?

et shrödinger,on n'est pas une multinationale!!!!! laugh
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyTue 2 Aug 2005 - 23:36

quels sont les moyens de paiement depuis la belgique??
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyTue 2 Aug 2005 - 23:40

Hum, faut voir avec Shankly Gates mais je ne sais pas si on peut accepter des membres résidant dans un autre pays...
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyWed 3 Aug 2005 - 1:57

glorfindel-elf wrote:
quels sont les moyens de paiement depuis la belgique??

ah ben si,on est une multinationale,finalement.
hum
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyWed 3 Aug 2005 - 12:26

autumn319 wrote:
glorfindel-elf wrote:
quels sont les moyens de paiement depuis la belgique??

ah ben si,on est une multinationale,finalement.
hum

AHAHAHAHAH Guinness

je dis ca car depuis www.liverpoolfc.tv tu peut payé ta cotise online mais si je la prend la bas , est ce que je peut choisir la branche de supporter?
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyWed 3 Aug 2005 - 12:29

Non, c'est quelque chose de différent. Le tarif n'est pas le même non plus.
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyWed 3 Aug 2005 - 12:44

jlb21 wrote:
Hum, faut voir avec Shankly Gates mais je ne sais pas si on peut accepter des membres résidant dans un autre pays...

alors, je fais comment.
je quitte le forum hum
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyWed 3 Aug 2005 - 12:48

glorfindel-elf wrote:
jlb21 wrote:
Hum, faut voir avec Shankly Gates mais je ne sais pas si on peut accepter des membres résidant dans un autre pays...

alors, je fais comment.
je quitte le forum hum

Non, non !! Venir sur le forum et s'y exprimer est une chose, être membre du club en est une autre, complémentaire disons.

Ne pas être membre du club ne t'empêche absolument pas de continuer à venir ici, aucun problème ! Tu es le bienvenu cheers

Mais, le truc, c'est que je ne sais pas si LFC accepte qu'une branche de supporters affilie des membres d'un autre pays, des non résidents je veux dire.
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyWed 3 Aug 2005 - 12:54

ok, me voilà rassuré

love love love

on verra plus tard avec Shankly Gates.
même si je n'ai aucun avantage à en tirer, ça ne me fait rien de payer ma cotis.
si ça peut aider a gonfler le nombre de membre et ainsi de permettre a mes potes du forum d'aller voir des matchs plus facilement
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyWed 3 Aug 2005 - 12:58

glorfindel-elf wrote:
ok, me voilà rassuré

love love love

on verra plus tard avec Shankly Gates.
même si je n'ai aucun avantage à en tirer, ça ne me fait rien de payer ma cotis.
si ça peut aider a gonfler le nombre de membre et ainsi de permettre a mes potes du forum d'aller voir des matchs plus facilement

bisou
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyThu 4 Aug 2005 - 9:47

autumn319 wrote:
me think we have to pay BEFORE the season starts.
it's much much more easy for everyone.

i agree with the mark on each forumite.

Ok, I will create a new rank "French Branch Member" (or another name if you have a better idea) and will mark each member after he had paid the annual fee.
Could you send me the list, please, Shankly Gates ?

Just a precision : we cannot have two ranks for the same person, so, for the members, the rank linked with the number of posts will disappear.
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyFri 5 Aug 2005 - 17:17

Up !
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Will do   Club members fees - Page 2 EmptySun 7 Aug 2005 - 23:23

I think paying members should be clearly distinguished JLB this shows their loyalty to the club is more than just lip service.

I will send you the list asap I request the indulgence of memebers who have paid recently I have recieved cheques and need to acknowledge this to you. I am working on this and would hope to contact you by the end of the coming week.

I have sent of the cheque to Liverpool to pay our fees for the coming year. please note the membership fee is set at 10 Euros to pay our costs we are non profit making and money can only be paid out of the club account on the signature of both Treasurers.
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Will do   Club members fees - Page 2 EmptyMon 8 Aug 2005 - 9:34

Shankly Gates wrote:
I think paying members should be clearly distinguished JLB this shows their loyalty to the club is more than just lip service.

Ok, so as soon as I have the list, I mark each paying member with this new rank "French Branch Member".
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Fees   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 13:41

Many thanks to those who have already paid, I will get back to you asap to confirm.

I shall also be posting a list of benefits of being a member.
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 17:27

desolé j'ai pas eu l'occass de payer encore, j'envoie le cheque de 10 euros a quelle adresse, celle en 1ere page, c-a-d l'ancienne ???
Back to top Go down
Shankly Gates
Rang: Administrateur
Shankly Gates


Nombre de messages : 1670
Localisation : 78
Date d'inscription : 2005-01-13

Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: fees   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 17:47

Hi gerrerd

Please forward to 12-7 rue du Parc, 78130,Chapet
made payable to LFC

merci
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: urgent   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 17:51

et si on paye pa keske ca va faire
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 17:56

Mon chèque part demain LFC scarf
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: urgent   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 18:50

fandeliverpool wrote:
et si on paye pa keske ca va faire

Hé bien tu ne seras pas membre du club de supporters, tu ne pourras pas participer aux déplacements que nous sommes susceptibles d'organiser à Anfield, ce genre de choses.
Mais tu pourras toujours venir sur le site et sur le forum, bien entendu.
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: urgent   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 19:02

jlb21 wrote:
fandeliverpool wrote:
et si on paye pa keske ca va faire

Hé bien tu ne seras pas membre du club de supporters, tu ne pourras pas participer aux déplacements que nous sommes susceptibles d'organiser à Anfield, ce genre de choses.
Mais tu pourras toujours venir sur le site et sur le forum, bien entendu.
moi je vais payer, mais on a des soucis financiers en ce moment donc meme un chéque de 10 euros doit attendre, désolé. mais je payerai c'est sur
Back to top Go down
Invité
Guest




Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: urgent   Club members fees - Page 2 EmptyThu 11 Aug 2005 - 19:04

jlb21 wrote:
fandeliverpool wrote:
et si on paye pa keske ca va faire

Hé bien tu ne seras pas membre du club de supporters, tu ne pourras pas participer aux déplacements que nous sommes susceptibles d'organiser à Anfield, ce genre de choses.
Mais tu pourras toujours venir sur le site et sur le forum, bien entendu.

moi je vais payer mais j'ai des soucis financiers en ce moment donc meme un chéque de 1 euros doit attendre.

mais je payerai c'est sur
Back to top Go down
Sponsored content





Club members fees - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Club members fees   Club members fees - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Club members fees
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» devenir membre
» Club Elections
» Les club les plus riches
» liverpool club of the month
» le club de LFC s'excuse

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: THE LATEST NEWS (IN ENGLISH) FROM LFC-
Jump to: