Official Forum for Real Liverpool Supporters in France
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Official Forum for Real Liverpool Supporters in France

The Official and Original Forum for the Real Liverpool Supporters in France'
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Alvaro Sánchez Negredo

Go down 
AuthorMessage
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyMon 15 Jun 2009 - 23:42

Alvaro Sánchez Negredo A liverpool

c'est le clone physique de el nino

et il a l'air d'avoir de plus en plus de talent ce spanish

maintenant que les meringues ne nous fassent pas chier
Back to top Go down
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyMon 15 Jun 2009 - 23:47

Le topic rumeur en carton suffit non?
Surtout que tu donnes pas d'info
Back to top Go down
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyMon 15 Jun 2009 - 23:49

Back to top Go down
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyMon 15 Jun 2009 - 23:52

BILLYTEMPLAR wrote:
http://www.madeinfoot.com/infos/transfert-foot.php?page=0&tag_num=97
Je sais pas si ça viens de mon Mac mais ça marche pas
Back to top Go down
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyMon 15 Jun 2009 - 23:54

http://www.madeinfoot.com/infos/foot-transfert-angleterre.php

sinon va sur made in foot puis transfert angletere et liverpool
Back to top Go down
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyTue 16 Jun 2009 - 0:08

ça aurait pu rester dans le topic rumeurs en carton je pense mais bon aléa jecta est ; ou topica postea est (je sais je vais sortir mah pas tout dessuite ^^)

pour ce joueur apparement il plante pas mal (19 but cette saison c'est même plus que torres ou stevie G) maintenant j'ai envie de dire que ça reste l'espagne ; avec certes de très bon joueurs mais des défenses tout de même assez à la rue... qu'est ce que ça vaudra contre des équipes comme fulham ou stoke?
Back to top Go down
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyTue 16 Jun 2009 - 0:13

il a pas l'air trop chere, en tout cas bcp bcp moins que tevez et Villa

now c'est le meme gabarit que el NINO

2 attaquants du meme gabarit, vaudrait mieux peut etre un pti gabarit comme la foudre

now le president de la foudre a l'air d'un sale maffieux

fuck
Back to top Go down
Invité
Guest




Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo EmptyTue 16 Jun 2009 - 10:33

Negredo targetted

Liverpool boss Rafa Benitez has reportedly offered £6 million for Real Madrid striker Alvaro Negredo.

Despite official denials from the club, it is said that Madrid sold hitman Negredo to Almeira in 2007 but exercised a £4m option to re-buy him – even though he is likely to be sold this summer.

The deal could hinge on Real Madrid's pursuit of David Villa, with disputes over the price holding up the transfer from Valencia.

Daily post
Back to top Go down
Sponsored content





Alvaro Sánchez Negredo Empty
PostSubject: Re: Alvaro Sánchez Negredo   Alvaro Sánchez Negredo Empty

Back to top Go down
 
Alvaro Sánchez Negredo
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Official Forum for Real Liverpool Supporters in France :: News and Views of LIVERPOOL FOOTBALL CLUB :: Transfers and Contracts-
Jump to: